Interviu cu cantaretul coreean ReBorn.

Nume: Hoon Cho
Nume de scena: ReBorn
Ziua de nastere: 26.01
Locul nasterii : Incheon,Korea
Inaltime: 176 cm.
Compania : Melodeep Records.
Site-ul official : http://www.melodeep.com
Twitter : @its_reborn
Site-ul personal : http://www.cyworld.com/its_reborn

Reporter: Numele tau de scena este “ Re-Born” . De ce ai ales acest nume? Ce ineamna?
ReBorn: M-am nascut din nou atunci cand am inceput sa fac muzica.Nu m-am putut concentra pe nimic nici macar 30 de minute.Dar daca incep sa fac muzica, nu-mi dau seama cu timpul trece. Nu merg la baie cu orele. Muzica este ceva chiar important pentru mine.Din aceasta cauza imi zic ReBorn de cand am inceput muzica.

Reporter:Ai vrut dintotdeauna sa devii un cantaret?
ReBorn:Nu,niciodata.Am vrut sa fiu un producator facand muzica buna.Inca lucrez din greu la asta.

Reporter:De ce ai decis sa devii un cantaret?
ReBorn:Eu chiar nu am vrut sa cant.Dar nu era nicun cantaret apropiat de mine care sa-mi placa.M-am gandit: “ Daca as canta?” . Asa am inceput sa inregistrez muzica.Nu a fost rau .(Oamenii mi-au zis asta ,nu am fost de accord.).Acum sunt un cantaret.Amuzant,nu?

Reporter:Cum ai inceput sa faci muzica?
ReBorn:Sunt deja 10 ani.Inca nu sunt bun.Imi trebuie mai multa practica.

Reporter:Unde si cum scrii melodii?Te duci in locul tau preferat si astepti sa-ti vina inspiratia sau doar ai momente de inspiratie,iei un creion si scrii?

ReBorn:Cel mai mult in studio si acasa.Am pe mobil o aplicatie de compus asa ca pot sa compun muzica cand si unde vreau.Cand e greu sa scrii o melodie,ma duc la o cafenea foarte des ( Iubesc cafeaua atat de mult) Real Esspresso).E foarte ajutatoare cand sunt blocat pe o melodie.Cateodata ma ridic din pat si fug spre laptop . Nu vreau sa omit o melodie draguta.

Reporter:De unde iti iei inspiratia?
ReBorn:De oriunde,de la oricine, orice sentiment.Scuze,e greu sa expic.

Reporter:Daca ai putea alege o melodie ,care iti reprezinta muzica,care ar fii?
ReBorn:E foarte greu sa aleg una Sunt exact ca si copiii mei .Toate au povesti diferite.Chiar nu pot sa aleg una ,scuze.

Reporter:Ca si cantaret,care este cel mai important lucru pentru tine?
ReBorn:Sa-mi tin primul scop : Nu urmaresc bani in schimbul muzicii

Reporter:Care e scopul tau ca si cantaret?
ReBorn:Melodiile pe care le-am facut,au povesti.Vreau ca oamenii sa inteleaga ce am vrut sa zic prin melodii.Daca este o persoana care plange sau rade dupa ce imi asculta melodiile inseamna ca mi-am facut treaba.

Reporter:Care cantaret iti place?Care sunt idolii,influentele tale?
Defapt nu ascult muzica coreeana.Musiq Child,Craig David,Jamie Fox sunt multi artisti care imi plac.

Reporter:Ai vreo fiziologie sau un citat preferat?
ReBorn:Sa ma bucur de viata.Nu face ce altuia nu-I place.

Reporter: Care sunt interesele tale cu exceptia muzicii? Ce faci atunci cand nu faci muzica?
ReBorn:Iubesc sa pescuiesc, sa fac snowboarding ( doar Iarna) , sa beau ( Imi place sa vorbesc cu prietenii atunci cand sunt beat )

Reporter:Daca nu ai fii devenit un cantaret, ce ai fi fost acum?
ReBorn:Doar un vanzator?Sau un om de afaceri?Nu stiu. Am vrut sa devin un cantaret de cand eram mic.

Reporter:Ai fi crezut vreodata ca melodiile tale vor avea un asa impact asupra fanilor germani?
ReBorn:Cum am putut? Chiar si in Coreea.Intotdeauna cred ca melodiile mele nu sunt atat de bune,nu suficient cat sa fac oamenii sa le placa.Prietenii mi-au zis “Melodiile tale sunt bune”,dar am crezut ca ma mint.

Reporter:Care a fost prima ta gandire cand ai vazut ca ai atat de multi fani germani?
ReBorn:Sunt in Rai? Este un vis?Le-am spus prietenlior mei despre asta.Nu le-a venit sa creada.( Nu am incercat sa le explic deoarece mie insami nu-mi venea sa cred.Wow…niciodata nu voi uita acel sentiment pe care l-am simtit prima oara.

Reporter:Ce iti vine in minte cand auzi Germania?
ReBorn:Asa de surprins.Nu am mai simtit asta niciodata in viata mea . Soc,un soc bun. Germani ma fac sa lucrez din ce in ce mai mult.

Reporter:Care sunt planurile tale viitoare?Ceva melodii noi la care lucrezi?
ReBorn:Lucrez la un album numit: ‘SooDoGwon brothers’ care inseamna “Metropolitan Brothers”(cu cantareti care locuiesc in jurul Seulului . Acest album v-a fi minunat.Sunt asa incantat.

Reporter:Multumim mult pentru acest interviu acordat nou . O sa te sustinem in viitor deasemenea si asteptam noua melodie.Tine-o tot asa !Multumim!
ReBorn:Mi-ati pus intrebari foarte grele (rade) . O sa tin sustinerea voastra si o sa va rasplatesc cu melodii noi.Multumesc tuturor. “Danke schon”! (in germana inseamna multumesc)

Leave a Reply

